Treceți la conținutul principal

Mesaj catre un prieten...


Iti mai aduci aminte de prima noapte in care ne-am cunoscut?
Eram amandoi ceva mai mari... de o schioapa si deabea ne vedeam de dupa niste valize imense in care mamele noastre ingramadisera tot dorul care urma sa vie...
Eu stiu ca ma tineam batos si ca ma feream cu prea putina discretie de mana tatalui meu care cu inima mai..." batanda"  decat a mea incerca sa mai simta odata in podul palmei pe copilul pe care stia ca odata cu urcarea in tren il va pierde...
Si stia Tata ce stia...
Mai tii minte?
Eram amandoi pierduti, inghiteam in sec si oscilam intre a sta cu fruntile lipite de geamuri si cu icoana parintilor de pe peron in ochii care innotau in lacrimi si indiferenta fortat afisata de... barbati in devenire care plecau prima data de acasa singuri, cu trenul catre Campulung Moldovenesc, catre viata militara...
Mai tii minte cum din acele clipe am fost mereu alaturi timp de sapte ani...?
Mai tii minte cum aveam paturile unul langa altul si deja nu ne mai sfiam sa oftam indelung pentru ca stiam ca cel de langa noi ne era ca un frate si ca nu va rade de slabiciunea noastra...
Mai tii minte cum am stat timp de patru ani in aceeasi banca si cum ne-am sustinut in permanenta reusind nu de putine ori sa inselam chiar si vigilenta profesorului Bejenaru?
Mai tii minte prima invoire si cat de mult ne-am ciorovait pana cand am hotarat cu care dintre cele doua surori gemene vom dansa?
Mai tii minte acele momente in care ma strangeai de umar ca sa ma ajuti sa trec ceva mai usor peste plecarea tatalui meu?
Mai tii minte cum imparteam amandoi placintele si prajiturile din coletele primite de acasa?
Mai tii minte cum ne numaram de cateva ori pe zi banii pe care ii mai aveam pana la urmatorul mandat si ne interebam la ce sa renuntam... la biletele la film sau la buchetele de flori pentru surorile cu care ne intalneam?
Mai tii minte cat ne-am bucurat dupa ce am luat Bacul si am hotarat sa mergem la aceeasi Scoala militara?
Mai tii minte cu cata infrigurare am asteptat depunerea Juramantului militar?
Mai tii minte noptile in care imparteam serviciul de palanton ca sa pierdem doar o ora jumate de somn in locul celor trei regulamentare?
Mai tii minte fiorii de la prima tragere din poligon?
Mai tii minte bucuria si imbratisarile de dupa Avansare?
Eram niste frati cu mult mai frati decat cei proveniti din aceeasi parinti...
Eram niste frati care ne-am fi dat fara nicio retinere viata unul pentru altul...
Au fost sapte ani in care simtindu-ne umar la umar am trecut mai usor peste toate...
Si chiar daca dupa aceea viata ne-a dus pe drumuri separate inimile noastre bateau in acelasi ison...
Iar acum am ajus sa stergem totul dintr-o miscare doar pentru ca fiecare dintre noi isi doreste un alt castigator a unor alegeri prezidentiale...?
Crezi tu ca dintre cei doi este vreunul caruia chiar ii pasa de noi asa cum ne-a pasat noua toata viata unul de altul?
Crezi tu ca dintre cei doi este vreunul care isi va lasa confortul vilelor prezidentiale ca sa vina sa locuiasca langa noi intr-un cartier de la marginea Bucurestilor...?
Crezi tu ca dintre cei doi este vreunul care sa ne fie alaturi daca soarta ne va duce pe un pat de spital?    
Eu nu pot sa cred asa ceva...
Eu sunt sigur ca tot noi ne vom sprijini unul pe altul in toate situatiile asa ca nu cred ca s-a nascut inca pe acest Pamant politicianul pentru care noi doi sa stricam o prietenie de o viata...

Da dragi camarazi, am vazut zilele acestea cum s-au stricat prietenii doar pentru ca unii simt romaneste iar altii considera ca, combatand prostia or sa o duca mai bine decat pana acum...
Am vazut cum din dorinta de a parera mai europeni, mai cu acces la cancelariile lumii unii renunta la neaosul simt romanesc si la iubirea de Tara de parca acolo e ingramadeala de cateii cu covrigi in coada...
Am vazut cum unii se balacaresc ca la usa cortului de parca viitorul ales, indiferent care va fi acela, le va umple frigiderul cu de toate si portofelele cu euroi...
Oameni buni..., nu stricati prietenii de o viata pentru un vot de cateva secunde...
Dragi preteni, nu uitati nicio secunda ca satisfacerea orgoliului personal de a fi nimerit candidatul castigator nu va compensa pierderea unui prieten...
Si mai mult de atat, dragi pensionari militari, nu uitati ca niciunul dintre cei doi candidati nu merita votul nostru fie numai si pentru faptul ca timp de anii de zile ne-au dispretuit, ne-au tratat ca pe ultimii membrii ai societatii, ne-au inghetat pensiile, ne-au tinut pe la usi atunci cand le-am solicitat audiente si ne-au lasat sa ragusim strigand in strada atunci cand am mers sa le spunem pasurile noastre.
Credeti ca merita sa ne uram intre noi pentru acesti oameni?
Va asigur ca nu...      

Gachi David
  

Comentarii

  1. Cine ne-au înghețat pensiile,cine ne-au ținut pe la uși etc.Domnule ofițer superior ,spuneți lucrurilor pe nume ,nume,prenume,functie.,concret.Lasati poveștile nemuritoare.Cunoastem cu toții viața din cazarma ,așa că nu incercati sa ne plimbați cu preșul.

    RăspundețiȘtergere
  2. DAR SI VADUVE CU PENSIA INGHETATA deoarece pensia decedatului era oricu m7ca deci ..........

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S.D.-ul a facut toate aceste mizerii cu noi.Vrem nu vrem aceasta este realitatea.Au promis prin cel cu hamster la gura ,putin inainte de a fi incatusat,ca fac si dreg.Nu au facut nimic.Nu voi uita in viata mea zambetul roscatei ,unul zeflemitor ,atunci cand aude de militari.Am fost lasati la mana unei femei ,care a facut ceea ce sigur i s-a comandat.Nimic nu a facut de capul ei.Probabil a mai adaugat cate ceva.Uitati-va cum a ajuns P.S.D.-ul ,un partid plin de tzatze ,care se cearta ca la usa cortului cu oricine,un partid in care fiecare spune ce i-l doare capul peste tot,fara a avea consimtamantul sefului de partid,un partid pe care tot roscata pare sa-l conduca desi o tine ocrotitor de umeri pe presedinta .Mare pacat! D.na Dancila are prea mult bun simtz dar nu stie sa citeasca oamenii.Inca este inconjurata de dusmani care ii pozeaza in cei mai buni amici.Nu este greu sa aleg intre cei doi candidatzi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum s-a dovedit a fi prea mica usa de intrare in Istorie pentru Nica a lui Ciuca...

Istoria are inima larga, consemneaza si pe cei buni si pe cei rai, am putea spune ca deopotriva. O singura categorie de oameni nu si-a gasit, nu-si gaseste si nu-si va gasi niciodata locul in istorie. Bineinteles ca ma refer la anonimi. Acestia sunt uitati de toata lumea si cand totusi cineva isi mai aduce aminte de ei sunt trecuti, invariabil la... si altii... Aceasta este si soarta pe care si-a ales-o si cel mai proaspat ex sef militar al Ostirii romane, un anonim pefect cu o poza color pe peretii ministerului pe care se va aseza praful fara ca vreo privire curioasa sa o mangaie admirativ zicand-si "domnule, asta era OM odata" cum se spune despre cativa dintre cei ramasi in galeria adevaratilor Capi ai Ostirii romane care indiferent de vremuri au stiut sa dea piept cu toti si cu toate numai si numai pentru a tine stindardul Armiei sus, atat de sus incat toti care cautau la el intai faceau o inchinaciune la Bunul Dumnezeu apoi fara sa fie nevoie sa-si coboare privi

Scrisoare deschisa catre aliatul NATO

  Draga NATO! Suntem unii dintre aliatii tai… Chiar daca nu mai suntem in activitate si acum purtam   haina de rezervist noi ne consideram   aliatii tai pentru ca inca mai avem obligatii militare si mai mult ca sigur ca daca incep valurile dinspre rasarit o sa reimbracam haina militara si o sa punem mana pe arma pentru a ne apara si Tara dar si pe tine… Stiu ca iti este cam greu sa-ti amintesti de noi dar sa stii ca ti-am fost alaturi multi ani de zile… Si in Bosnia… si in Kosovo… si in Iraq… si in Afghanistan… cam peste tot pe unde tu aveai nevoie sa arati Lumii ca esti o forta si ca poti impune ordinea si pacea acolo unde iti faci prezenta… Cum nu ne stii…? Eram langa Iosif Silviu Fogarasi si Mihail Anton Samoila cand au fost doborati in Afganistan… Eram langa   Narcis Sonei cand a cazut in Kandahar… Eram langa Sandu Valerica Leu cand s-a stins in Zabul… Eram langa toti camarazii nostri care ti-au dat sangele si viata lor… Lina sa le fie odihna in Ceruri, acolo

MESAJ ADRESAT EXCLUSIV PENSIONARILOR MILITARI, ONORABILI SI DEMNI

CITITI PANA LA SFARSIT...PENTRU CA NU STITI CE PIERDETI!! DISTRIBUITI CATRE PENSIONARII MILITARI DIN AGENDELE PERSONALE, PRECUM SI IN GRUPURILE ACESTORA DE PE PLATFORMELE SOCIAL-MEDIA 1.Sunteți pensionar militar? 2.Apreciați că vă sunt respectate și apărate drepturile? 3.Simțiți că aveți o pensie nemeritată? 4.Sunteți pregătit pentru momentul în care o putere vremelnică, oricare ar fi ea, va distruge sistemul pensiilor militare de stat? 5.Considerați că ar fi benefic să lupte cineva pentru drepturile dvs., astfel încât să aveți asigurată liniștea și confortul anilor de pensie? Daca ați răspuns cu DA la toate întrebările, vă dorim o pensie lunga și multă sănătate. Dacă aveți (și) răspunsuri cu NU și doriti o soluție, vă informăm respectuos că LIGA PENTRU APĂRAREA DREPTURILOR PENSIONARILOR MILITARI, constituită legal în baza Constituției României art. 40 și Legii 502/2004 se regenerează, se reorganizează și își propune să reprezinte unitar și eficient pe membr