Treceți la conținutul principal

Si totusi... eu pe cine votez?

 


Mai sunt cateva zile si in mintea mea lucrurile nu s-au asezat de loc asa cum ar fi trebuit sa fie.

Nu ca asi pune eu mare baza pe rezultatul acestui vot...

Scuze pentru propozitia de mai sus pentru ca multi, foarte multi compatrioti si-au dat viata pentru acest vot si cel putin...  numai si numai din acest motiv noi toti ar trebui sa percepem acest vot drept un lucru foarte serios si asta in ciuda tuturor celor care ni se perinda prin fata ochilor in fiecare zi: cum ca STS-ul face jocurile, cum ca Johanis a dat linia si toti o urmeaza, cum ca Soros, cum ca Merkel... etc...  samd...

Sincer va spun ca indiferent de ce se spune pe ici pe colo eu voi merge la vot...

Nu cred ca va avea o foarte mare importanta votul meu dar... va fi acolo...

Asa ca asta am hotarat, voi merge la vot...

Sa trec acum la pasul doi... " eu pe cine votez?"...

Desi mai sunt doar cateva zile sincer va spun ca nu am o decizie clara...

Am incercat sa identific elemente pro si contra pentru cel sau cei care vor merita votul meu, am gasit deja foarte multe dar nu am gasit insa concluzia... asa ca, cel putin deocamdata nu pot sa va spun pe cine voi vota dar daca tot ne aflam la momentul... confesiuni haideti sa va povestesc cam ce se invarte in capul meu...

In primul rand am incercat sa definesc ce nu voi vota si nu stiu daca neaparat argumentele sunt in ordinea importantei lor dar voi incerca sa vi le expun...

            - nu voi vota cu cei care pun la indoiala religia Poporului meu. Nu sunt un ortodox practicant, nici nu stapanesc foarte bine canoanele biblice si... sincer sa fiu nu prea sunt dus pe la Biserica pentru ca nici Bunica si nici Mama, Bunul Dumnezeu sa le odihneasca in pace acolo unde se afla si nici educatia primita in scoala generala, pe vremea cealalalta ce-i drept nu au reusit sa ma transforme intr-un practicant infocat dar sincer va spun ca am o credinta proprie, care de altfel m-a ghidat in cei aproape 60 de ani de viata si la care nu sunt dispus sa renunt prea usor... Si iarasi sincer  va spun... viata mi-a demonstrat din plin ca principiile credintei ortodoxe sunt unele corecte si daca noi toti am tine cont de ele... prea putine natiuni ar fi in stare sa ne o ia inainte, indiferent de domeniul de referinta...

            - nu voi vota pe cei care pun la indoiala istoria acestui Neam al nostru. Nu am cum sa fiu de acord cu cei care pentru interese proprii sau partinice isi vand si Tara si Neamul si isi pun in necunoastere Istoria... Stiu si cu parere de rau accept faptul ca Tara noastra nu mai este ceea ce a fost in anii 90 cand un cismar incult a reusit sa o transforme in prima si singura Tara din lume fara datorie externa, nu ca asta ar insemna prea multe in fata contemporanilor mei mai tineri dar nu cred ca este in regula sa renunti la tot ceea ce inseamna valoare Nationala doar pentru ca globalizarea vine sa-ti aduca slujbe ceva mai bine platite, scuze... mai bine platite raportat la ce ofera firmele autohtone nu la ce sunt obligati sa plateasca acesti corporatisti in tarile lor de origini...  

            - nu voi vota pe cei care ii sutin pe cei care prin metode bine analizate si studiate in laboratoare ne jecmanesc de bogatiile cu care ne-a blagoslavit Maica Natura... Si nu ca ar faceo in cunostinta de cauza, pentru ca nu o fac dar au gasit aceasta cale ca pe una care sigur ii va conduce la conducerea Natiei si... ce sa vezi... in ultimii ani chiar le-a reusit...

            - nu voi vota pe cei care isi bat joc de valorile noastre National-Crestine. Sunt intru totul de acord ca fiecare trebuie sa aiba dreptul lui de a gandi si de a face ceea ce-si doreste dar... iertat sa fiu... daca stramosii nostrii Decebal si Traian in loc sa puna bazele formarii Poporului nostru s-ar fi luat de mana si ar fi plecat sa se plimbe si sa se pupe pe sub codrii Vlasiei... am mai fi existat noi astazi?

            - nu voi vota cu cei care in ultimii 30 de ani au transformat Ostirea romana din unul dintre pilonii fundamentali ai existentei Tarii noastre intr-o bataie de joc la adresa celor care au imbracat haina militara si care si-au sacrificat existenta lor si a familiilor lor pentru ca Tara noastra sa existe iar Poporul nostru sa traiasca in liniste. Stiu ca o sa spuneti ca e cam greu pentru ca fiecare dintre partidele politice actuale s-au perindat pe la... volan... Da, asa este, deaceea voi privi cu mare atentie la partidul care va primi votul meu...

            - nu voi vota cu partidul care a fost de mai multe ori la conducerea Tarii si care desi a avut toata puterea nici nu a vrut si nici nu a facut nimic nici pentru noi, ostenii Tarii dar nici pentru acest Popor al nostru incercat de tot felul de greutati de-a lungul istoriei noastre contemporane si... culmea nici macar pentru el si ai lui nu a fost in stare sa faca ceea ce ar fi trebuit....

            Greu... foarte greu sa gasesti pe cineva "de votat"... de fapt asta este si problema noastra din ultimii 30 de ani, de fiecare data am fost nevoiti sa votam... raul cel mai mic si... din pacate nu ne-a prea iesit...

            Sa spunem ca acum va fi altfel... cred ca este hazardat dar nici sa spunem ca nu mergem la vot... eu va propun sa mergem, sa ne gandim foarte, foarte bine... mai mult cu mintea decat cu inima si sa ne rugam la Bunul Dumnezeu ca sa ne dea... mintea cea de pe urma... ca sa reusim sa stampilam pe cine trebuie.  

      Gachi David

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum s-a dovedit a fi prea mica usa de intrare in Istorie pentru Nica a lui Ciuca...

Istoria are inima larga, consemneaza si pe cei buni si pe cei rai, am putea spune ca deopotriva. O singura categorie de oameni nu si-a gasit, nu-si gaseste si nu-si va gasi niciodata locul in istorie. Bineinteles ca ma refer la anonimi. Acestia sunt uitati de toata lumea si cand totusi cineva isi mai aduce aminte de ei sunt trecuti, invariabil la... si altii... Aceasta este si soarta pe care si-a ales-o si cel mai proaspat ex sef militar al Ostirii romane, un anonim pefect cu o poza color pe peretii ministerului pe care se va aseza praful fara ca vreo privire curioasa sa o mangaie admirativ zicand-si "domnule, asta era OM odata" cum se spune despre cativa dintre cei ramasi in galeria adevaratilor Capi ai Ostirii romane care indiferent de vremuri au stiut sa dea piept cu toti si cu toate numai si numai pentru a tine stindardul Armiei sus, atat de sus incat toti care cautau la el intai faceau o inchinaciune la Bunul Dumnezeu apoi fara sa fie nevoie sa-si coboare privi

Scrisoare deschisa catre aliatul NATO

  Draga NATO! Suntem unii dintre aliatii tai… Chiar daca nu mai suntem in activitate si acum purtam   haina de rezervist noi ne consideram   aliatii tai pentru ca inca mai avem obligatii militare si mai mult ca sigur ca daca incep valurile dinspre rasarit o sa reimbracam haina militara si o sa punem mana pe arma pentru a ne apara si Tara dar si pe tine… Stiu ca iti este cam greu sa-ti amintesti de noi dar sa stii ca ti-am fost alaturi multi ani de zile… Si in Bosnia… si in Kosovo… si in Iraq… si in Afghanistan… cam peste tot pe unde tu aveai nevoie sa arati Lumii ca esti o forta si ca poti impune ordinea si pacea acolo unde iti faci prezenta… Cum nu ne stii…? Eram langa Iosif Silviu Fogarasi si Mihail Anton Samoila cand au fost doborati in Afganistan… Eram langa   Narcis Sonei cand a cazut in Kandahar… Eram langa Sandu Valerica Leu cand s-a stins in Zabul… Eram langa toti camarazii nostri care ti-au dat sangele si viata lor… Lina sa le fie odihna in Ceruri, acolo

MESAJ ADRESAT EXCLUSIV PENSIONARILOR MILITARI, ONORABILI SI DEMNI

CITITI PANA LA SFARSIT...PENTRU CA NU STITI CE PIERDETI!! DISTRIBUITI CATRE PENSIONARII MILITARI DIN AGENDELE PERSONALE, PRECUM SI IN GRUPURILE ACESTORA DE PE PLATFORMELE SOCIAL-MEDIA 1.Sunteți pensionar militar? 2.Apreciați că vă sunt respectate și apărate drepturile? 3.Simțiți că aveți o pensie nemeritată? 4.Sunteți pregătit pentru momentul în care o putere vremelnică, oricare ar fi ea, va distruge sistemul pensiilor militare de stat? 5.Considerați că ar fi benefic să lupte cineva pentru drepturile dvs., astfel încât să aveți asigurată liniștea și confortul anilor de pensie? Daca ați răspuns cu DA la toate întrebările, vă dorim o pensie lunga și multă sănătate. Dacă aveți (și) răspunsuri cu NU și doriti o soluție, vă informăm respectuos că LIGA PENTRU APĂRAREA DREPTURILOR PENSIONARILOR MILITARI, constituită legal în baza Constituției României art. 40 și Legii 502/2004 se regenerează, se reorganizează și își propune să reprezinte unitar și eficient pe membr