Treceți la conținutul principal

In mijlocul... hienelor...

In urma cu nu foarte mult timp spuneam tuturor camarazilor pensionari militari ca au aparut in mediul virtual tot felul de variante de documente legislative, ordonante, hotarari chiar ordine de ministru puse in..."carca" Consilului consultativ si spuneam atunci ca orice varianta aparuta nu este decat o manipulare pentru ca ceea ce s-a dezbatut si lucrat in cadrul Consilului, urmare a hotararii acestuia nu se va face public decat in momentul in care Consiliul va decide ca s-a ajuns la o varianta finala si ca Echipa de comunicare va fi abilitata sa posteze draftul acelui document pe Grupul de facebook al Consiliului, ceea ce de altfel s-a si intamplat.
Aceasta este realitatea dar, din pacate tot realitate este si faptul ca pe un alt grup de facebook frecventat de militari, Grupul ROMIL, o serie de indivizi - care, spun ei, nu sunt membri ai acestei structuri asociative, practica cu mare dezinvoltura si cu mare tupeu MANIPULAREA, altfel spus, posteaza fel de fel de variante de proiecte legislative, toate puse in seama LADPM, nicidecum a Consiliului, care de care mai incorecta, cu acte evidente de tradare si de vanzare a pensionarilor militari, de pactizare cu politicul, cu MApN, cu ministrul Les, in sfarsit, cu necuratul in persoana si toate, absolut toate in detrimentul pensionarului militar...
Stiu ca sunteti intrigati de randurile de mai sus, si eu am fost si ce am facut... Mi-am luat inima in dinti si am facut, la randul meu, o postare de cateva randuri pe Grupul ROMIL prin care i-am rugat pe administratorii grupului, pe care ii cunosc foarte bine sa nu mai permita astfel de postari pe grupul pe care il administreaza in contextul in care ei FAC PARTE DIN CONSILIU SI STIU FOARTE BINE CE S-A DISCUTAT SI S-A HOTARAT IN CONSILIU.
Mare greseala... in secunda doi au tabarat pe mine..."hienele"...
Ce sunt hienele?
Un grup de postaci, cu mari probleme comportamentale, care rand pe rand au fost inlaturati din toate grupurile infiintate si administrate de noi, in urma unui comportament cu totul si cu totul imoral si incorect au tabarat pe mine exact ca un grup de hiene dornice de sange proaspat si au inceput sa ma improste cu... dejectii...
Sincer va spun ca m-as fi aseptat ca administratorii grupului cu pricina, colegii nostrii din Consiliu, de altfel sa intervina si fie sa-i tempereze pe indivizi, fie sa-i blocheze sau chiar sa-i indeparteze din grup, lucru de bun simt pentru niste oameni cu scaun la cap... dar, ce sa vezi, respectivii administratori, colegii nostrii din Consiliu ce fac... spun, cu gura mare ca ei nu ingradesc libera exprimare si ca in grupul lor oricine poate sa spuna orice...
Oameni buni, sincer sa fiu m-am blocat eu...
Adica eu particip la o activitate in care impreuna cu alti oameni fac ceva si vine altcineva, oricine si spune, la mine in casa ca de fapt ce am facut eu impreuna cu acei oameni nu este adevarat ci este o mare minciuna si eu tac precum mortul in papusoi si nu am nicio reactie pentru ca... intr-o societate libera fiecare poata sa spuna tot ce doreste fara nicio opreliste...
Dragi camarazi din ROMIL, noi, cei din Liga am recunoscut si v-am multumit de fiecare data cand ati fost alaturi de noi in actiunile planifiacte si desfasurate impreuna in folosul tuturor pensionarilor militari, de data aceasta aveti o mare problema...
Daca gazduiti pe grupul vostru de facebook pe oricine manipuleaza, dezinformeaza, minte cu nerusinare si are un comportament degradant in conditiile in care voi STITI CU CERTITUDINE acest lucru... nu va suparati pe mine dar aveti o problema imensa...
Ba mai mult de atat, astazi un alt coleg din Liga, participant in Grupul de lucru care a lucrat la documentele reparatorii citind postarea mea si atacul grupului de hiene pe Grupul ROMIL, oripilat probabil de atacul hienelor si de tacerea complice a administratorilor a indraznit sa spuna "ce si cum" ca participant direct in grupul de lucru respectiv a fost "devorat" aproape instantaneu de aceleasi hiene hamesite si, evident fara ca administratorii grupului, colegii camaradului nostru, de altfel in grupul de lucru respectiv sa spuna ceva, evident la adapostul aceluiasi slogan... "noi nu ingradim opinia nimanui..."...
Sincer sa fiu au am stiut la ce ma expun in momentul in care am facut postarea respectiva in Grupul ROMIL pentru ca, nu o data am fost catalogat, injurat, batjocorit de membrii acestui grup, evident cu acordul administratorilor dar sincer mi-a fost mila de camaradul nostru Marin Chelu care, inocent si de buna credinta fiind s-a aruncat singur in gura hienelor...
Stimati camarazi din ROMIL, pe multi dintre dumneavoastra va cunosc din activitatile revendicative desfasurtate impreuna si va respect si va admir pentru ca sunteti luptatori pentru cauza noastra comuna dar daca veti mai tolera in randurile dumneavoastra astfel de hiene sau astfel de actiuni concentrate impotriva LADPM doar pentru a face pe plac unor frustati care se pretind a fi reprezentantii vostrii, chiar faceti o mare greseala...
Pentru unele hiene... Aceste randuri reprezinta strict punctul meu de vedere dar sincer... am certitudinea ca este sustinut si de membrii Ligii, si de membrii ROMIL dar si de ceilalti pensionari militari... dar, cu toate acestea... liber la muscaturi...

Gachi David

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum s-a dovedit a fi prea mica usa de intrare in Istorie pentru Nica a lui Ciuca...

Istoria are inima larga, consemneaza si pe cei buni si pe cei rai, am putea spune ca deopotriva. O singura categorie de oameni nu si-a gasit, nu-si gaseste si nu-si va gasi niciodata locul in istorie. Bineinteles ca ma refer la anonimi. Acestia sunt uitati de toata lumea si cand totusi cineva isi mai aduce aminte de ei sunt trecuti, invariabil la... si altii... Aceasta este si soarta pe care si-a ales-o si cel mai proaspat ex sef militar al Ostirii romane, un anonim pefect cu o poza color pe peretii ministerului pe care se va aseza praful fara ca vreo privire curioasa sa o mangaie admirativ zicand-si "domnule, asta era OM odata" cum se spune despre cativa dintre cei ramasi in galeria adevaratilor Capi ai Ostirii romane care indiferent de vremuri au stiut sa dea piept cu toti si cu toate numai si numai pentru a tine stindardul Armiei sus, atat de sus incat toti care cautau la el intai faceau o inchinaciune la Bunul Dumnezeu apoi fara sa fie nevoie sa-si coboare privi

Scrisoare deschisa catre aliatul NATO

  Draga NATO! Suntem unii dintre aliatii tai… Chiar daca nu mai suntem in activitate si acum purtam   haina de rezervist noi ne consideram   aliatii tai pentru ca inca mai avem obligatii militare si mai mult ca sigur ca daca incep valurile dinspre rasarit o sa reimbracam haina militara si o sa punem mana pe arma pentru a ne apara si Tara dar si pe tine… Stiu ca iti este cam greu sa-ti amintesti de noi dar sa stii ca ti-am fost alaturi multi ani de zile… Si in Bosnia… si in Kosovo… si in Iraq… si in Afghanistan… cam peste tot pe unde tu aveai nevoie sa arati Lumii ca esti o forta si ca poti impune ordinea si pacea acolo unde iti faci prezenta… Cum nu ne stii…? Eram langa Iosif Silviu Fogarasi si Mihail Anton Samoila cand au fost doborati in Afganistan… Eram langa   Narcis Sonei cand a cazut in Kandahar… Eram langa Sandu Valerica Leu cand s-a stins in Zabul… Eram langa toti camarazii nostri care ti-au dat sangele si viata lor… Lina sa le fie odihna in Ceruri, acolo

MESAJ ADRESAT EXCLUSIV PENSIONARILOR MILITARI, ONORABILI SI DEMNI

CITITI PANA LA SFARSIT...PENTRU CA NU STITI CE PIERDETI!! DISTRIBUITI CATRE PENSIONARII MILITARI DIN AGENDELE PERSONALE, PRECUM SI IN GRUPURILE ACESTORA DE PE PLATFORMELE SOCIAL-MEDIA 1.Sunteți pensionar militar? 2.Apreciați că vă sunt respectate și apărate drepturile? 3.Simțiți că aveți o pensie nemeritată? 4.Sunteți pregătit pentru momentul în care o putere vremelnică, oricare ar fi ea, va distruge sistemul pensiilor militare de stat? 5.Considerați că ar fi benefic să lupte cineva pentru drepturile dvs., astfel încât să aveți asigurată liniștea și confortul anilor de pensie? Daca ați răspuns cu DA la toate întrebările, vă dorim o pensie lunga și multă sănătate. Dacă aveți (și) răspunsuri cu NU și doriti o soluție, vă informăm respectuos că LIGA PENTRU APĂRAREA DREPTURILOR PENSIONARILOR MILITARI, constituită legal în baza Constituției României art. 40 și Legii 502/2004 se regenerează, se reorganizează și își propune să reprezinte unitar și eficient pe membr