Treceți la conținutul principal

Despre....camaraderie....



Buna dimineata!
            Sa va povestesc ce mi s-a intamplat ieri.... Tocmai citeam postarile colegilor ca sa mai.... iau pulsul si sa observ...  incotro li se mai indreapta.... supararile ca sa stiu in ce tip de.... cerneala sa-mi moi... condeiul... cand de odata ce vad....
             Vad o postare care ma privea direct, prin care un individ, cu care trebuie sa recunosc ca l-a un moment dat mi-am intersectat....existenta si caruia, in ciuda sub mediocritatii in care se scalda i-am acordat respectul datorat unei varste putin mai inaintate, o face la adresa mea, pe undeva mai voalat pe undeva mai putin voalat, niste aprecieri care atunci cand le-am citit m-au derutat complet....
            Initial i-am raspuns, cu politetea inerenta celor sapte ani de ....studii intense in sanul unei familii cu multa, multa  teama de Dumnezeu, rugandu-l sa-si revizuiasaca amintirile si sa verifice daca se refera chiar la persoana la care credea ca se refera sau, poate se inseala.... lucru de altfel care ni se poate intampla oricarui dintre noi....
            Evident ca nu prezinta nici cel mai mic interes cum s-a finalizat dialogul cu respectivul pentru ca nu acesta a fost motivul care a declansat scrierea acestor randuri.... ce m-a facut sa le scriu  este modalitatea in care un.... actual camarad in lupta pentru punerea pe picioare a Ligii destinata apararii tuturor drepturilor noastre ciuntite zdravan de politicienii contemporani, a inteles sa-si manifeste.... camaraderia....
            Fara sa analizeze cele mai elementare si de bun simt lucruri, cum ar fi faptul ca ne cunoastem.... poate impropriu spus ne cunoastem pentru ca nu am vorbit decat la telefon.... doar de cateva zile, sau faptul ca in ultima perioada din ce in ce mai multe atacuri se produc asupra noastra, a celor care ne-am hotarat sa punem umarul la inlaturarea nedreptatilor care ne intuneca existenta, atacuri de genul celor la care tocmai fusesem eu supus...  sau sa incerce sa se dumireasca de la alte.... surse despre....chestiune.... Ce face.... camaradul cu pricina.... Il aproba si il sustine pe.... respectivul pentru ca a crezut el ca asa este bine sa raspunda la dovezile de stima, respect si consideratie cu care eu, urmare a acelorasi studii intensive de sapte ani l-am tratat fara sa-l cunosc, fara sa-i cunosc trecutul....  cel militar sau... nu... ci pur si simpul pentru ca am considerat ca este un camarad pe care trebuie sa ma bazez in lupta mea cu.... oamenii negri....
            Sincer sa fiu nu m-a marcat sub nicio forma ceea ce a facut personajul care.... m-a....gratulat cu aprecierile lui personale pentru ca, asa cum am mai spus si cum de altfel mi-a spus si un alt cmarad calit de mult timp in astfel de batalii... astfel de gesturi.... provocatoare sunt inerente atunci cand te-ai hotarat sa lasi inertia si bunul trai deoparte ca sa faci ceva in....slujba obstii.... dar reactia....camaradului meu....a lasat urme adanci.... mai ales ca nu am reusit sub nicio forma sa identific motivele care ar fi putut sa o justifice in conditiile in care chipurile ne aflam de aceeasi parte a ....baricadei...
            Si stiti ce e.... culmea.... zilele trecute am descoperit eu o astfel de postare la adresa unui....camarad pe care nu-l cunoscusem decat din ...hartii si din postarile sale mobilizatoare de pe grup si in acelasi moment, fara macar sa analizez daca postarile aveau sau nu vreun sambure de adevar , am.... sarit.... metaforic vorbind.... cu o postare... fierbinte.... ca sa-i iau apararea colegului respectiv....
            De cateva ore stau si ma tot intreb.... oare am gresit eu atunci.... oare a gresit.... asa zisul meu camarad astazi.....
            Poate are cineva o definitie a .... camaraderiei ca sa ma dumiresc si eu.... nu de alta dar ....batalia va fi foarte lunga si e bine sa stii cum sa-l privesti pe cel de langa tine inainte de a te baza pe el....    

Gachi David       

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum s-a dovedit a fi prea mica usa de intrare in Istorie pentru Nica a lui Ciuca...

Istoria are inima larga, consemneaza si pe cei buni si pe cei rai, am putea spune ca deopotriva. O singura categorie de oameni nu si-a gasit, nu-si gaseste si nu-si va gasi niciodata locul in istorie. Bineinteles ca ma refer la anonimi. Acestia sunt uitati de toata lumea si cand totusi cineva isi mai aduce aminte de ei sunt trecuti, invariabil la... si altii... Aceasta este si soarta pe care si-a ales-o si cel mai proaspat ex sef militar al Ostirii romane, un anonim pefect cu o poza color pe peretii ministerului pe care se va aseza praful fara ca vreo privire curioasa sa o mangaie admirativ zicand-si "domnule, asta era OM odata" cum se spune despre cativa dintre cei ramasi in galeria adevaratilor Capi ai Ostirii romane care indiferent de vremuri au stiut sa dea piept cu toti si cu toate numai si numai pentru a tine stindardul Armiei sus, atat de sus incat toti care cautau la el intai faceau o inchinaciune la Bunul Dumnezeu apoi fara sa fie nevoie sa-si coboare privi

Scrisoare deschisa catre aliatul NATO

  Draga NATO! Suntem unii dintre aliatii tai… Chiar daca nu mai suntem in activitate si acum purtam   haina de rezervist noi ne consideram   aliatii tai pentru ca inca mai avem obligatii militare si mai mult ca sigur ca daca incep valurile dinspre rasarit o sa reimbracam haina militara si o sa punem mana pe arma pentru a ne apara si Tara dar si pe tine… Stiu ca iti este cam greu sa-ti amintesti de noi dar sa stii ca ti-am fost alaturi multi ani de zile… Si in Bosnia… si in Kosovo… si in Iraq… si in Afghanistan… cam peste tot pe unde tu aveai nevoie sa arati Lumii ca esti o forta si ca poti impune ordinea si pacea acolo unde iti faci prezenta… Cum nu ne stii…? Eram langa Iosif Silviu Fogarasi si Mihail Anton Samoila cand au fost doborati in Afganistan… Eram langa   Narcis Sonei cand a cazut in Kandahar… Eram langa Sandu Valerica Leu cand s-a stins in Zabul… Eram langa toti camarazii nostri care ti-au dat sangele si viata lor… Lina sa le fie odihna in Ceruri, acolo

MESAJ ADRESAT EXCLUSIV PENSIONARILOR MILITARI, ONORABILI SI DEMNI

CITITI PANA LA SFARSIT...PENTRU CA NU STITI CE PIERDETI!! DISTRIBUITI CATRE PENSIONARII MILITARI DIN AGENDELE PERSONALE, PRECUM SI IN GRUPURILE ACESTORA DE PE PLATFORMELE SOCIAL-MEDIA 1.Sunteți pensionar militar? 2.Apreciați că vă sunt respectate și apărate drepturile? 3.Simțiți că aveți o pensie nemeritată? 4.Sunteți pregătit pentru momentul în care o putere vremelnică, oricare ar fi ea, va distruge sistemul pensiilor militare de stat? 5.Considerați că ar fi benefic să lupte cineva pentru drepturile dvs., astfel încât să aveți asigurată liniștea și confortul anilor de pensie? Daca ați răspuns cu DA la toate întrebările, vă dorim o pensie lunga și multă sănătate. Dacă aveți (și) răspunsuri cu NU și doriti o soluție, vă informăm respectuos că LIGA PENTRU APĂRAREA DREPTURILOR PENSIONARILOR MILITARI, constituită legal în baza Constituției României art. 40 și Legii 502/2004 se regenerează, se reorganizează și își propune să reprezinte unitar și eficient pe membr