Ce am înțeles eu, în calitatea mea de membru al Ligii, din întâlnirea cu Președintele comisei de muncă din camera deputaților:
1. D-ul Președinte a ratat ocazia de a da dovadă de bun simț, ratând ocazia să fie punctual.
2. Dânsul și partidul pe care îl reprezintă nu are nici o treabă cu ce se întâmplă cu pensiile militare de 10 ani încoace.
3. Militarii au făcut revoluția, deoarece nu le-a mai convenit sistemul și l-au doborât, ca urmare nu mai pot să își revendice drepturi avute anterior revoluției(sau din Pactul de la Varșovia);
4. Militarii, inclusiv rezerviștii, bine înțeles și membrii delegației, sunt soldați NATO(n.a. probabil doar la obligații, drepturile sunt pentru viitor).
5. Legea 223 nu a fost lăsată să se aplice așa cum a fost adoptată, deoarece era o aberație.
6. Legea 223 nu poate funcționa decât amendată de OG 59 și OG 57, deoarece așa gândește guvernul care aplică politica....
7. Societatea civilă iese la pensie la 65 de ani iar militarii ies, când ies.
8. Un muncitor din fabrică mai mănâncă pensie 5 ani(n.a. atenție la concepție și mentalitatea politicianului, gura optimistuliui adevăr grăiește), pe când militarii manâncă pensie 25 de ani.
9. Pensionarii militari vor să le crească pensia cu cât crește solda la militarii activi, de unde rezultă o creștere de 100%;
10. Diferența de pensie dintre un pensionar militar care a ieșit la pensie acum 10 ani și cel care a ieșit de curând se explică prin faptul că acesta din urmă a mai lucrat 10 ani(n.a. chiar dacă cel din urmă era mult mai tânăr și trebuia să lucreze anii aceștia pentru a putea ieși la pensie).
11. Subofițerul care a ieșit cu o pensie mai mare ca a unui general nu are nici o vină că generalul a trăit atât de mult(n.a. e vina generalului că a trăit atât de mult încât să o vadă și pe aceasta).
12. Diferența dintre pensiile celor care au ieșit mai de mult la pensie și cei care au ieșit mai de curând este determinată de faptul că primii au mâncat pensie de 40 de ani, pe când cei care au ieșit de curând abia au început să mănânce pensie.
13. Este normal ca un general ieșit la pensie în anii 70 să aibă o pensie cât a unui sergent major, deoarece acum are 95 de ani( n.a. atenție veterani este mai bine să rămâneți pe câmpul de luptă, politicienii actuali nu agreează eroii).
14. OG în discuție vor fi scoase așa cum a stabilit guvernul, deoarece ei, prlamentarii, susțin guvernul.
15. Domnul Președinte Solomon o să iasă la pensie la 68 de ani așa că nu prea îl interesează problema( n.a. cred și eu, este asigurat).
Ce concluzii am tras ca simplu memebru al Ligii:
1. Oamenii(politicienii) pe care i-am ales și i-am delegat să ne reprezinte temporar interesele au devenit aroganți, cu aere de stăpâni și cred că pot decide orice și oricând.
2. Acești oameni nu au obișnuința bunului simț sunt obraznici, agresivi și lipsiți de considerație pentru partenerii de discuție;
3. Agresivitatea și aroganța lor se manifestă deoarece le permitem acest lucru:
a. Nu suntem suficient de reprezentativi și de coordonați în acțiuni;
b. Nu suntem în măsură să ripostăm ferm și proporțional prin mijloace care să-i incomodeze;
c. Vocile noastre se aud separat și discordant;
d. Suntem prea vlăguiți și incapabili de a reacționa și de a ne sprijini reprezentanții și de aceea aceștia devin prudenți și reținuți.
e. Nu suntem suficient de pregătiți să discutăm cu astfel de oameni aroganți, nesimțiți, cinici și lipsiți de respect, educația noastră are la bază alt sistem de valori.
4. Cred că ar fi util să solicităm, în scris, puncte de vedere de la Președintele Camerei deputaților, de la Președintele Senatului și de la Premier asupra problematicii abordate cu Președintele comisiei de muncă, astfel vom afla exact unde ne aflăm și care este calea de urmat.
5. Chiar dacă nu suntem mulți, pichetarea sediului PSD cu sloganuri bine alese și incomode, pe o perioadă mai îndelungată poate să stârnească un interes pentru o altfel de abordare a discuțiilor.
6. Înregistrarea întâlnirii a fost, este și va fi o idee excelentă, la fel și emisiunile de pe You Tube.
7. Ideile D-lui Solomon nu sunt singulare, ele vin în prelungirea afirmațiilor Ministrului muncii, ca urmare, ele nu sunt simple păreri, ci sunt conduite ce vor fi urmate.
8. Reprezentativitatea ne poate da puterea de a negocia, deoarece atunci ei ne vor vedea nu ca pe niște oameni, ci ca pe niște voturi și vom fi importanți.
9. Permanent vom avea de depășit comparația cu societatea civilă, lucru la care trebuie să găsim argumente solide și soluții bine fundamentate.
10. Mulțumesc pe această cale tuturor membrilor delegației și tuturor celor care ne ajută să fim la curent cu evenimentele din viața Ligii și nu numai și vă asigur de toată susținerea mea.
1. D-ul Președinte a ratat ocazia de a da dovadă de bun simț, ratând ocazia să fie punctual.
2. Dânsul și partidul pe care îl reprezintă nu are nici o treabă cu ce se întâmplă cu pensiile militare de 10 ani încoace.
3. Militarii au făcut revoluția, deoarece nu le-a mai convenit sistemul și l-au doborât, ca urmare nu mai pot să își revendice drepturi avute anterior revoluției(sau din Pactul de la Varșovia);
4. Militarii, inclusiv rezerviștii, bine înțeles și membrii delegației, sunt soldați NATO(n.a. probabil doar la obligații, drepturile sunt pentru viitor).
5. Legea 223 nu a fost lăsată să se aplice așa cum a fost adoptată, deoarece era o aberație.
6. Legea 223 nu poate funcționa decât amendată de OG 59 și OG 57, deoarece așa gândește guvernul care aplică politica....
7. Societatea civilă iese la pensie la 65 de ani iar militarii ies, când ies.
8. Un muncitor din fabrică mai mănâncă pensie 5 ani(n.a. atenție la concepție și mentalitatea politicianului, gura optimistuliui adevăr grăiește), pe când militarii manâncă pensie 25 de ani.
9. Pensionarii militari vor să le crească pensia cu cât crește solda la militarii activi, de unde rezultă o creștere de 100%;
10. Diferența de pensie dintre un pensionar militar care a ieșit la pensie acum 10 ani și cel care a ieșit de curând se explică prin faptul că acesta din urmă a mai lucrat 10 ani(n.a. chiar dacă cel din urmă era mult mai tânăr și trebuia să lucreze anii aceștia pentru a putea ieși la pensie).
11. Subofițerul care a ieșit cu o pensie mai mare ca a unui general nu are nici o vină că generalul a trăit atât de mult(n.a. e vina generalului că a trăit atât de mult încât să o vadă și pe aceasta).
12. Diferența dintre pensiile celor care au ieșit mai de mult la pensie și cei care au ieșit mai de curând este determinată de faptul că primii au mâncat pensie de 40 de ani, pe când cei care au ieșit de curând abia au început să mănânce pensie.
13. Este normal ca un general ieșit la pensie în anii 70 să aibă o pensie cât a unui sergent major, deoarece acum are 95 de ani( n.a. atenție veterani este mai bine să rămâneți pe câmpul de luptă, politicienii actuali nu agreează eroii).
14. OG în discuție vor fi scoase așa cum a stabilit guvernul, deoarece ei, prlamentarii, susțin guvernul.
15. Domnul Președinte Solomon o să iasă la pensie la 68 de ani așa că nu prea îl interesează problema( n.a. cred și eu, este asigurat).
Ce concluzii am tras ca simplu memebru al Ligii:
1. Oamenii(politicienii) pe care i-am ales și i-am delegat să ne reprezinte temporar interesele au devenit aroganți, cu aere de stăpâni și cred că pot decide orice și oricând.
2. Acești oameni nu au obișnuința bunului simț sunt obraznici, agresivi și lipsiți de considerație pentru partenerii de discuție;
3. Agresivitatea și aroganța lor se manifestă deoarece le permitem acest lucru:
a. Nu suntem suficient de reprezentativi și de coordonați în acțiuni;
b. Nu suntem în măsură să ripostăm ferm și proporțional prin mijloace care să-i incomodeze;
c. Vocile noastre se aud separat și discordant;
d. Suntem prea vlăguiți și incapabili de a reacționa și de a ne sprijini reprezentanții și de aceea aceștia devin prudenți și reținuți.
e. Nu suntem suficient de pregătiți să discutăm cu astfel de oameni aroganți, nesimțiți, cinici și lipsiți de respect, educația noastră are la bază alt sistem de valori.
4. Cred că ar fi util să solicităm, în scris, puncte de vedere de la Președintele Camerei deputaților, de la Președintele Senatului și de la Premier asupra problematicii abordate cu Președintele comisiei de muncă, astfel vom afla exact unde ne aflăm și care este calea de urmat.
5. Chiar dacă nu suntem mulți, pichetarea sediului PSD cu sloganuri bine alese și incomode, pe o perioadă mai îndelungată poate să stârnească un interes pentru o altfel de abordare a discuțiilor.
6. Înregistrarea întâlnirii a fost, este și va fi o idee excelentă, la fel și emisiunile de pe You Tube.
7. Ideile D-lui Solomon nu sunt singulare, ele vin în prelungirea afirmațiilor Ministrului muncii, ca urmare, ele nu sunt simple păreri, ci sunt conduite ce vor fi urmate.
8. Reprezentativitatea ne poate da puterea de a negocia, deoarece atunci ei ne vor vedea nu ca pe niște oameni, ci ca pe niște voturi și vom fi importanți.
9. Permanent vom avea de depășit comparația cu societatea civilă, lucru la care trebuie să găsim argumente solide și soluții bine fundamentate.
10. Mulțumesc pe această cale tuturor membrilor delegației și tuturor celor care ne ajută să fim la curent cu evenimentele din viața Ligii și nu numai și vă asigur de toată susținerea mea.
Soare Aurel
Comentarii
Trimiteți un comentariu