DESFĂŞURAREA PE SCURT A ŞEDINŢEI DE PREGĂTIRE A ADUNĂRII GENERALE A L.A.D.P.M. DE ASTĂZI 15 MARTIE 2018:
Am fost prezenţi 12 colegi.
Discuţiile au fost încinse dar constructive.
Principala idee a fost modul de desfăşurare a viitoarelor alegeri şi au fost stabilite următoarele repere mai importante :
A. CONSILIUL NAŢIONAL AL L.A.D.P.M.
În conformitate cu prevederile statutare existente, au fost stabilite următoarele funcţii eligibile :
1. Preşedinte.
2. Prim vicepreşedinte.
3. 5 vicepreşedinţi fiecare având spre coordonare următoarele departamente :
-organizare.
-juridic şi social.
-financiar-administrativ.
-comunicare şi relaţi publice.
-relaţii cu alte structuri asociative.
4. 9 vicepreşedinţi zonali la nivel naţional.
5. Secretarul general.
Principala idee a fost modul de desfăşurare a viitoarelor alegeri şi au fost stabilite următoarele repere mai importante :
A. CONSILIUL NAŢIONAL AL L.A.D.P.M.
În conformitate cu prevederile statutare existente, au fost stabilite următoarele funcţii eligibile :
1. Preşedinte.
2. Prim vicepreşedinte.
3. 5 vicepreşedinţi fiecare având spre coordonare următoarele departamente :
-organizare.
-juridic şi social.
-financiar-administrativ.
-comunicare şi relaţi publice.
-relaţii cu alte structuri asociative.
4. 9 vicepreşedinţi zonali la nivel naţional.
5. Secretarul general.
*** Comisia de Cenzori formată din Preşedinte şi 2 membri.
TOTAL 17 membri, număr impar.
B. BIROUL EXECUTIV va avea în componenţă membri CONSILIULUI NAŢIONAL,
mai puţin 8 vicepreşedinţi zonali din ţară dar va cuprinde şi
vicepreşedintele zonei Bucureşti.
TOTAL 9 membri, număr impar
Numărul impar de membri în cele două structuri de conducere vor permite
EFECTUAREA UNEI CONDUCERI COLECTIVE, prin vot egal al fiecărui membru
în parte.
C. ORGANIZAREA ALEGERILOR.
A fost apreciată iniţiativa domnului Petre Uciu
de a publica SCRISOAREA DE INTENŢIE şi C.V. şi s-a convenit, de comun
acord, ca ORICARE MEMBRU AL LIGII care doreşte să candideze pentru
oricare din funcţiile eligibile menţionate mai sus , inclusiv pentru
Comisia de Cenzori, SĂ ÎNTOCMEASCĂ ŞI SĂ POSTEZE în grupul LIGII până în
ziua de joi, 22 Martie ora 10 00, în maximum jumătate de foaie A4,
C.V.ul menţionând pe scurt ACTIVITATEA DIN STRUCTURA MILITARĂ din care a
ieşit la pensie şi INTENŢIILE pe care doreşte să le promoveze în
funcţia pentru care doreşte să candideze.
Cine are şi alte
propuneri organizatorice le poate face până miercurea viitoare 21
Martie, dată de la care, membrii Comitetului de organizare a Adunării
Generale vor proceda în consecinţă.
Rog colegii care au participat la şedinţa de astăzi să completeze detaliile pe care, poate, le-am omis...
D. Domnul Petre Uciu Petre Uciu ne aduce la cunoştinţă tuturor următoarele :
"Azi 15.03.2018 m-am deplasat in mun. Bucuresti, STRADA BATIŞTEI ,
nr.15 ( sala SCHILLER) unde , dupa discutiile preliminare de ieri NI S-A
APROBAT CEREREA prin care ni se pune la dispozitie SALA DE FESTIVITĂŢI
SITUATĂ LA ETAJUL 1, VINERI 23.03.2018, care are o capacitate de 60 de
locuri cu posibilitatea suplimentarii cu inca 20 de locuri, ÎNTRE ORELE
10 şi 13.
Menţionez că sala SCHILLER aparţine împreună cu sala DALLES de Casa de cultură SCHILLER.
Menţionez că sala SCHILLER aparţine împreună cu sala DALLES de Casa de cultură SCHILLER.
Sala este de marime medie, avand sonorizare asigurata si posibilitati de montare a unor panouri ( afise, banere...).
Personal apreciez ca foarte corespunzator spatiul respectiv pentru activitatea pe care o vom desfasura.
Tariful negociat cu conducerea este de 350 lei/ora si va fi achitat pana la data tinerii A.G. pe baza de chitanta fiscala.
Personal apreciez ca foarte corespunzator spatiul respectiv pentru activitatea pe care o vom desfasura.
Tariful negociat cu conducerea este de 350 lei/ora si va fi achitat pana la data tinerii A.G. pe baza de chitanta fiscala.
Parcarea pentru colegii care se deplaseaza cu mijl. auto se poate face
fie in parcarea subterana din spatele Hotelului INTERCONTINENTAL fie pe
bordurile din apropiere (spatiile de parcare) !
Toate documentele
intocmite pana acum inclusiv cele bancare vor fi prezentate, la
solicitarea membrilor LADPM interesati, fie la sedintele saptamanale fie
la data desfasurarii AG.
Urez succes lucrarilor LADPM."
Urez succes lucrarilor LADPM."
MULŢUMIM TUTUROR PENTRU IMPLICARE !
Comentarii
Trimiteți un comentariu